مهتاب قدس آغاز پذیره‌نویسی یک صندوق جسورانه در فرابورس از امروز - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، علی ناظمی گفت: صندوق جسورانه ای که صندوق نوآوری و شکوفایی، حوزه هنری انقلاب اسلامی و یک شرکت از موسسان آن هستند اقدام به پذیره نویسی در فرابورس کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد کل واحدهای پذیره‌نویسی این صندوق یک میلیون واحد است، اظهار کرد: دوره فعالیت این صندوق که در حوزه‌های صنایع خلاق، فناوری اطلاعات، گردشگری و صنایع دستی، گیم و انیمیشن فعالیت می‌کند، هفت ساله است که چهار سال ابتدایی آن به دوره سرمایه‌گذاری اختصاص دارد.

معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری در این صندوق را یکصد هزار تومان اعلام کرد و افزود: ۲۰ درصد از مبلغ کل صندوق در پذیره‌نویسی این مرحله انجام و مابقی طی فراخوان‌های بعدی از خریداران اخذ خواهد شد.

ناظمی با اشاره به حوزه فعالیت این صندوق جسورانه گفت: تمرکز این صندوق بر روی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه صنایع خلاق و کسب‌وکارهای اینترنتی است و سرمایه‌گذاری‌های صندوق بر روی کسب و کارهایی صورت می‌گیرد.

معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در صندوق‌های جسورانه یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است و ریسک‌های خاص خود را دارد و به همین دلیل پرتفوی صندوق به صورتی تشکیل می‌شود که پوشش ریسک در آن دیده ‌شده باشد.

وی از پذیره‌نویسی این صندوق جسورانه با سرمایه اولیه هزار میلیارد ریال از ۲۷ آذر تا چهارم دی ماه سال جاری خبر داد.

ناظمی افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی تا کنون در ۱۰ صندوق جسورانه با مجموع سرمایه ۱.۴۳۵ میلیارد تومان مشارکت داشته است و در صندوق جسورانه سپهر نیز به میزان ۴۰درصد سرمایه‌گذاری کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 237 views بار دسته بندی : دانش و فناوری تاريخ : 18 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.