مهتاب قدس اکوسیستم فناوری در آذربایجان شرقی راه‌اندازی شود - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، عابدین خرم در بازدید از غرفه‌های نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۱)، با صاحبان طرح‌ها و ایده‌های فناورانه و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان گفت‌وگو کرد.

خرّم در این بازدید در تعدادی از غرفه‌های این نمایشگاه که در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا شده است، حضور یافت و با ایده‌های فناورانه مبتکران و شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت‌کننده آشنا شد.

استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، نمایشگاه ربع رشیدی را یک رویداد علمی و فرصتی برای تبادل اطلاعات و دانش بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه فناوری دانست و گفت: این رویداد می‌تواند به عنوان برند استان آذربایجان شرقی، هاب صادرات فناوری در شمال غرب کشور باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید زیست‌بوم فناوری در استان راه‌اندازی و فعال شود، گفت: با حضور و فعالیت همه مجموعه‌های فعال در حوزه نوآوری و فناوری ازجمله شتاب‌دهنده‌ها و صندوق‌های خطرپذیر، می‌توانیم این زیست‌بوم را فعال کنیم.

خرّم افزود: راه‌اندازی کارخانه نوآوری و سیاست‌گذاری در حوزه فناوری و تبدیل ایده به فناوری از دیگر اقداماتی است که در جهت تبدیل استان به هاب صادرات فناوری مؤثر خواهد بود.

نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۱) در ۲۱ زون تخصصی و چهار بخش شامل ایده‌های فناورانه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فناورانه از ۱۷ الی ۲۱ آبان ماه سالجاری برگزار شد.

این نمایشگاه به صورت حضوری در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز و به صورت مجازی از طریق پرتال اینترنتی رینوتکس برگزار شد.

طرح‌ها و ایده‌های برتر در مراسم اختتامیه این نمایشگاه معرفی و از صاحبان آنها قدردانی شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 180 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 12 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها