مهتاب قدس بسیج بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی ایران است - مهتاب قدس

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی بعد از ظهر امروز در رزمایش سراسری جهادگران و بسیج و خدمت مومنانه سازمان بسیج سازندگی استان که در کانون بسیج سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) بسترها و فضاهایی مانند بسیج در کشور ایجاد کرد که امروز نه تنها باعث عزت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران شده، بلکه شاهرگ‌ها و پایه‌های مستحکم آن در جهان اسلام و دیگر ملت‌های آزادی‌خواه گسترده شده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج موجب ایستادگی در مقابل جهان ظلم و ستم شده است، افزود: گسترش فرهنگ بسیج در کشور که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورا است این نظام را تا ظهور امام زمان (عج) بیمه می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بزرگترین اندیشکده‌های دنیا در مقابل ملت ایران سرخم کرده‌اند، تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی باید نهاد مردمی بسیج را ضعیف کنند چرا که هیچ نهادی نمی‌تواند جایگزین بسیج در کشور شود.

ریحانی با اشاره به اینکه اولین روز هفته بسیج به نام بسیج و اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده است، بیان کرد: مقام معظم رهبری همه ساله در آغاز سال جدید شعاری را در بحث اقتصاد مطرح و بر آن تاکید می‌کنند چراکه دشمنان می‌دانند کشور ما از لحاظ اقتصادی ضعیف و شکننده است تمام هم و غم امروز آنها این است که ما را در این بستر شکست بدهند.

وی با بیان اینکه اگر این تحریم‌های ظالمانه به کشور قدرتمند دیگری تحمیل می‌شد حتماً آن کشور تاکنون به زانو در می‌آمد، ادامه داد: تحریم‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل مباحث بمب هسته‌ای، حقوق بشر و… تنها بهانه‌های واهی است زیرا آنها می‌خواهند کشور را به لحاظ معیشتی دچار مشکل کنند.

ریحانی تصریح کرد: اگرچه در مباحث اقتصادی مورد تاکید مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها دچار مشکل هستیم و نتوانستیم آن بسترها را به خوبی در کشور پیاده‌سازی کنیم اما این با رهنمودهای رهبر انقلاب، آگاهی و بصیرت مردم و توجه به اقتصاد مقاومتی در این مسیر قرار گرفته‌ایم و بسیاری از تحریم‌های ظالمانه دشمن را به فرصت تبدیل کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از این تبدیل فرصت‌ها حضور گروه‌های جهادگران در همه صحنه‌های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و… است و با این حضور ارزشمند جوانان و خلق صحنه‌های زیبا در جامعه، امروز می‌توانیم خیلی محکم از عزت و سربلندی‌ها حرف بزنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج یک بستر دفاعی کشور است، گفت: در روزهای نخست دفاع مقدس که ارتش و نیروهای مسلح درگیر جنگ بودند و هنوز بسیجی‌ها وارد صحنه نشده بودند توفیقات آن‌چنانی در دفاع نداشتیم اما با حضور سیل‌وار بسیجی‌ها صحنه‌های افتخار و دفاع زیباتری شکل گرفت.

ریحانی تعداد گروه‌های جهادی در بسترهای مختلف استان کرمانشاه را یک هزار و ۷۰۰ گروه اعلام کرد و ادامه داد: گروه‌های جهادی در صحنه‌های بعد از دفاع مقدس نیز صحنه‌های زیبای دیگری از جمله بسیج سازندگی، بسیج معیشتی شکل داد که این گروه‌ها در زمینه‌های کمک‌های معیشتی، پزشکی و درمان، آموزشی و… فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ترفندهای دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز پیچیده‌تر می‌شود، تاکید کرد: دشمنان از تفکر و فرهنگ بسیجی جوانان ایران اسلامی هراسان هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 175 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها