مهتاب قدس بصیرت راه نجات از فتنه ها است - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، حسین مظفر پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی ساری با فتنه گران گمان می‌کردند که نسل جوان با انقلاب بیگانه هستند و دست به فتنه زدند، گفت: اما دیدند که این جوانان به میدان آمدند و بساط آنان را برچیدند.

وی با اظهار اینکه همواره در طول تاریخ شاهد مصاف حق و باطل بودیم، گفت: در دوران ما نیز منافقین وجود داردو با ولایت فقیه به مقابله پرداختند درحالی ولایت فقیه جایگاه والا و ارزشمندی دارد.

وی ادامه داد: ولایت فقیه همانند خورشیدی در جامعه می‌درخشد و راه مقابله با فتنه و فتنه گری‌ها تبعیت از رهبری و داشتن بصیرت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بصیرت را مسئله مهم دانست و گفت: اطاعت از رهبری مسئله و توصیه مهم به شمار می‌رود و تنها چیزی که می‌تواند ما را به ساحل نجات برساند، توجه به توصیه‌های رهبری و امامت است.

مظفر یادآور شد: ملت ایران اسلامی برابر فتنه‌ها سرافراز شدند و با قدرت برابر فتنه گران ایستادگی کردند و ۹ دی را به یوم الله تبدیل کردند.

وی افزود: خداوند به کسانی که برابر فتنه‌های مقاومت و ایستادگی کردند وعده نصرت داد و کسانی که از ملت بریدند و به دامن دشمن پناه بردند، ذلیل می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 222 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 30 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها