مهتاب قدس تسویه کارانه پزشکان لرستان تا خردادماه/ ۷دستگاه سی تی اسکن نصب شد - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، دکتر محمدرضا نیکبخت امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه دکتر دلفان شخصیتی بزرگ، استاد تمام دانشگاه با سوابق اجرایی متعدد هستند که به عنوان رئیس جدید دانشگاه منصوب شده‌اند، ایشان صاحب اندیشه و صاحب سابقه هستند، اظهار داشت: در مدت مسئولیت خود تجهیزات پزشکی، دستگاه‌های سی تی اسکن، ام آر آی و … بسیاری در سطح مراکز درمانی استان نصب شد.

وی با بیان اینکه همه نیروها در مسئولیت‌های خود در دانشگاه علوم پزشکی لرستان تلاش کرده‌اند و من هم در کنار آن کار هماهنگی و مدیریت و تأمین مالی را انجام دادم، تصریح کرد: آذر سال ۹۹ قرار شد از مجموعه علوم پزشکی لرستان بروم، بعد از پیک سوم کرونا؛ اما امام جمعه خرم آباد خواستند تا بعد از کرونا بمانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: پیک پنجم تمام شد و از پیک ششم خبری نیست؛ لذا نیروهایی به وزارت بهداشت معرفی شد و در نهایت توافق شد روی آقای دلفان و ان شاءالله همه در خدمت ایشان باشند.

نیکبخت با اشاره به اینکه در ایام کرونا تا کنون ۲۶۲۷ نفر فوت کرده‌اند و ۱۹۴ هزار و ۲۵۳ نفر مبتلا شده‌اند، گفت: درصد کشندگی بیماری کرونا در لرستان ۱.۳۵ درصد است.

وی با بیان اینکه در بستری بیماران کرونایی، لرستان استان ششم و هفتم است؛ چون تعداد مبتلاها بالا است؛ تصریح کرد: اما در تعداد فوتی‌ها لرستان استان آخر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: در ایام کرونا ۱۳ دستگاه اکسیژن ساز، ۷ دستگاه سی تی اسکن، ۵ دستگاه ام آر آی، یک دستگاه سی تی آنژیو خریداری شده و ۵۲۵ تخت دائم و موقت و ۱۱۳ تخت ویژه راه اندازی شده است.

نیکبخت ادامه داد: کارانه پزشکان لرستان تا پایان خرداد ۱۴۰۰ تسویه شده و همچنین حقوق و مزایای نیروهای شرکتی علوم پزشکی لرستان تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ تسویه شده است.

وی یادآور شد: ۲۱ میلیارد تومان پاداش و حق الزحمه کرونا پرسنل علوم پزشکی لرستان پرداخت شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 168 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 21 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها