مهتاب قدس تفکر بسیجی حامی ولایت است/ فعالیت همه جانبه بسیجیان در کشور - مهتاب قدس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد صیادی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امام عظیم الشان در سخنی فرمودند «خدایا مرا با بسیجیانم محشور کن»، اظهار داشت: امام (ره) با آن عظمت می‌گوید خدایا مرا با بسیجیان محشور کن، این بدان معناست که بسیج و بسیجیان در چه جایگاهی هستند.

وی یادآور شد: برخی از شهدای بسیجی همچون یک عارف الی الله از لحظه شهادت و مکان شهادت خود با خبر بودند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه این بسیج و نیروی الهی مثل آن شجره طیبه ای است که حقیقتاً ریشه‌اش در اعماق دل زمین جای گرفته و چهار فصل است، افزود: در جنگ هشت ساله بیشترین شهدای ما بسیجیان بودند، در زمان سازندگی کشور هم بسیجیان نقش بسزایی داشتند؛ در خیلی از مواقع که مباحث اقتصادی بوده نیز نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

حجت الاسلام صیادی خاطرنشان کرد: در جریان سیل بسیج اولین نیرویی بود که در مناطق سیل زده حضور یافت، در کرونا هم بسیج با یک عملکرد عالی درخشید.

وی با اشاره به اینکه این نیروی الهی حقیقتاً تک محصول و تک منظوره نیست، بلکه همه جانبه نگر است؛ گفت: نیروهای جبهه مقاومت منطقه نیز از بسیج الگو گرفته‌اند و این حاکی از صدور انقلاب اسلامی به جهان است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خرم‌آباد با بیان اینکه البته بسیج هم از آفت ها مصون نیست؛ لذا نظارت ما در این راستا فعال است و در قالب تذکرات و انذار و تبشیر اقدامات خود را انجام می‌دهیم.

حجت الاسلام صیادی با تاکید بر اینکه نیروی عظیم بسیج در تمام بحران‌ها و برهه‌ها حضور داشته است و در درون کشور و در بیرون کشور تأثیرگذار است؛ خاطرنشان کرد: بسیج نیرویی است که چشمداشتی ندارد و با اخلاص و فی سبیل الله برای پیشرفت کشور کار می‌کند.

وی یادآور شد: تفکر بسیجی حامی ولایت است و اگر در بین اقشار مختلف و دولتمردان این تفکر در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شکل بگیرد بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 177 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها