مهتاب قدس تهیه لباس فرم برای دانش آموزی الزامی نیست - مهتاب قدس

علیرضا دهقان در گفتگو با مهتاب قدس با بیان اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول روانه کلاس‌های درس شدند، گفت: دستورالعمل‌های ابلاغ شده براساس شیوه نامه‌های بهداشتی به ًمدارس استان ابلاغ شده است.

وی افزود: اگر فضای مدارس کافی و مهیا نباشد باید دانش آموزان به صورت گروه بندی در مدارس حضور یابند و مدیران مدارس باید شرایط را مدیریت و کنترل کنند.

وی درباره مراقبت از دانش آموزان گفت: طبق پروتکل‌ها، واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در دست انجام است و تاکنون ۹۷ درصد دانش آموزان دوز اول و ۷۱ درصد دوز دوم واکسن را تزریق کردند.

دهقان یادآور شد: امیدواریم تا روزهای آینده روند واکسیناسیون دانش آموزان کامل شود و مدیران موظف هستند تمهیداتی بیندیشند تا از تجمع دانش آموزان جلوگیری کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اظهار اینکه تهیه لباس فرم برای دانش آموزان الزامی نیست، به خانواده‌ها توصیه کرد تا فرزندان را با پوشش مناسب روانه مدرسه کنند.

وی درباره سرویس مدارس نیز گفت: طبق دستورالعمل ابلاغ شده فقط رانندگانی که دارای کارت واکسیناسیون هستند می‌توانند به ارائه خدمات بپردازند.

دهقان با اشاره به اینکه اکثر خانواده‌ها نسبت به دریافت کتاب اقدام کردند، گفت: احتمال دارد دانش آموزانی در شهریورماه نسبت به ثبت نام برای دریافت کتاب اقدام نکرده باشند که می‌تواند به آموزش و پرورش مراجعه کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 156 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 22 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها