مهتاب قدس توسعه اقتصاد دیجیتال راه برون رفت از مشکلات در خراسان جنوبی - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، سجاد رضایی صبح یکشنبه در همایش مجاهدان سایبری با اشاره به سخنان امام راحل (ره) اظهار کرد: در زمان تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا ما را به حمله نظامی تهدید کرد که امام خمینی (ره) مأموریت بسیج جهانی اسلام و بسیج مستضعفان را اعلام کردند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: اکنون نیز مبارزه با آمریکا را داریم و لازمه این است که تمام تجهیزات علیه آنها باشد و نباید یک تبلیغات سوئی شود که نظرات و افکار ما مختلف شود، در همین راستا مهم این است که همه در کنار هم برای مقابله با استکبار جهانی قرار گیریم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز دو مأموریت برای ما در نظر گرفته‌اند که شامل حفظ ایران اسلامی و مقابله با استکبار جهانی است و اکنون در فضای مجازی بستر برای مأموریت اول مهیا است، همچنین مقابله با فکر، اندیشه و فرهنگ غربی را در بستر فضای مجازی داریم.

به گفتۀ وی قوی شدن در مقابل استکبار جهانی جزو هدف‌های ما است و لازم است که از بستر فضای مجازی برای تدوین نظام جدید اسلامی در جهان استفاده شود.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: با استفاده از فضای مجازی می‌توانیم تفکرات بسیجی و فرهنگ قوی قرآنی را برای جوانان دیگر کشورهای جهان نیز منتشر کنیم.

رضایی با بیان اینکه بسترهای فضای مجازی برای مقابله با ما توسط کشورهای غربی آماده شده است، عنوان کرد: اما به گفته مقام معظم رهبری با مدیریت این بستر می‌توان لاابلای‌گری را کاهش داد و علیه خود آنها استفاده کرد، تا تودهنی به دشمنان داخلی و خارجی باشد.

وی بیان کرد: لازم است که سنگرهای فعالان فضای مجازی تشکیل شود و نگاه آرمانی ما انتشار تفکرات و فرهنگ اسلامی برای آحاد جامعه جهانی باشد.

به گفتۀ وی در بسیج نیز دو هدف دنبال می‌شود که در ابتدا همان استفاده از ظرفیت‌های گسترده مردمی است و بعد از آن استفاده از فضای مجازی است.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: فعالان بسیج فضای مجازی را تشکیل داده‌ایم، که تاکنون نتایج خوبی را داشته است و در شبکه‌های اجتماعی، آموزش‌هایی در بخش‌های سواد رسانه، تولیدمحتوا و پایش اطلاعات و زیرساخت‌ها داشته ایم و ۵۶ هزار نفر ساعت آموزش حضوری در موضوعات مختلف را داشته‌ایم.

رضایی ادامه داد: همچنین بیش از ۳ هزار محتوا شکل گرفته و ۱۷۰ دستور کاری مشخص در نظر گرفته شده است که عزم جدی بسیجیان را نشان می‌دهد و لازم است که در شورای فضای مجازی مطالبات پیگیری شود.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم توجه به بخش‌های استارت آپی است، که هدف‌گذاری ما در خراسان جنوبی این است که برای توسعه استان به سمت اقتصاد آنلاین و دیجیتال برویم چرا که ظرفیت‌های زیادی در بخش نیروی انسانی داریم و لازم است که به این سمت راهنمایی شوند، می‌توانیم با استفاده از این پتانسیل‌ها جزو استان‌های برتر در بخش هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال شویم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 168 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 21 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها