مهتاب قدس دانشگاه علم و صنعت ایران در همه زمینه‌ها برای نظام کادرسازی کند - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس به نقل از دانشگاه علم و صنعت، منصور انبیاء در همایش مجازی که با حضور اولیای دانشجویان نوورود دانشگاه علم و صنعت که با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار شد، با تاکید بر اینکه دانشگاه علم و صنعت ایران، امسال نود و دومین سال تاسیس خود را پشت سر می‌گذارد و از قدیمی‌ترین و پرافتخارترین دانشگاه‌های کشور است، اظهار کرد: دانشجویان نو ورود در آغاز مسیر پر فراز و نشیبی قرار گرفته‌اند که عبور از آن، نیازمند توجه ویژه ما به عنوان خادمین آنها در دانشگاه است و به نظر می‌رسد بیش از هر چیزی، دانشجویان به حمایت شما خانواده‌های محترم نیاز دارند.

وی ادامه داد: دانشگاه علم و صنعت از اولین دانشگاه‌های کشور است که شعار دانشگاه دوست‌دار خانواده را عنوان کرده و در این راستا، معاونت فرهنگی ما برنامه‌های متنوعی در قالب کارگاه، سمینار و وبینار برای افزایش سطح تعامل تدارک دیده که به عنوان رییس دانشگاه تقاضا دارم خانواده‌ها در این برنامه‌ها مشارکت فعال داشته باشند.

توصیه دیگر دکتر انبیاء، تشویق دانشجویان از سوی خانواده‌های آنان برای مشارکت در فعالیت‌های غیر درسی برنامه‌ریزی شده در دانشگاه بود که برخی از آنها در راستای اهداف درسی و برخی به عنوان فعالیت‌های فوق برنامه و مکمل به شمار می‌روند.

وی در این رابطه تاکید کرد: تجربه ما در همه این سال‌ها می‌گوید اگر این اتفاق رخ دهد، شخصیت دانشجویان ما در همه ابعاد به درستی شکل می‌گیرد.

سرپرست دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران به کمک و با حمایت اساتید و مسئولان باید بتواند طوری دانشجو تربیت کند که دانش‌آموخته آن در همه عرصه‌ها در کشور اثرگذاری داشته باشد و باید در همه زمینه‌ها برای جمهوری اسلامی ایران کادرسازی کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 197 views بار دسته بندی : حوزه و دانشگاه تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها