مهتاب قدس دختر قذافی خواستار رای به برادرش در انتخابات لیبی شد - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس به نقل از النشره، «عائشه قذافی»، دختر معمر قذافی دیکتاتور مخلوع لیبی و خواهر سیف الاسلام قذافی از نامزدی برادرش در انتخابات آینده لیبی حمایت کنند.

عائشه قذافی در گفت‌وگو با «الجماهیریه» لیبی با درخواست از شهروندان لیبیایی برای رأی به برادرش گفت: وقت آن است که شب ذلت و مهنت به صبح برسد و زندگی روی خوش خود را نشان دهد و لیبی از زیر آوار زشتی‌ها بیرون بیاید و بار دیگر به پا خیزد.

دختر قذافی با دفاع از برادرش برای شرکت در انتخابات لیبی گفت: سیف الاسلام قذافی لیبی را مقابل چشمانش قرار داده و به رغم تمام پیشنهادات وسوسه‌انگیز که طی این سال‌ها به او شد، قبول نکرد که برود، لیبی را ترک نکرد به رغم اینکه مرگ تهدیدش می‌کرد. توطئه‌ها علیه او از طرف کسانی که خیری برای لیبی نمی‌خواهند، در جریان هستند، اما او همچنان ماند و باقی خواهد ماند. او فقط یک هدف دارد.

منابع خبری هفته گذشته کاندیداتوری «سیف الاسلام قذافی» پسر معمر قذافی دیکتاتور سابق این کشور را در انتخابات ریاست جمهوری تأیید کردند.

خبرنگار روسیاالیوم در لیبی در این باره گزارش داد: سیف الاسلام قذافی فرزند معمر قذافی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری لیبی را که قرار است دسامبر آینده برگزار شود، رسماً اعلام کرد.

پیش از این پایگاه «اخبار لیبیا» به نقل از خبرگزاری «نووا» ایتالیا نوشته بود که سیف الاسلام قذافی به زودی یک کنفرانس مطبوعاتی درباره انتخابات برگزار خواهد کرد و پیش بینی می‌شود که این کنفرانس در یکی از کشورهای همسایه لیبی برگزار شود و وی در آن حمایت خود از یکی از کاندیداهای انتخابات را اعلام کند.

یک مقام مسئول در کمیسیون عالی انتخابات لیبی نیز در گفتگو با رویترز، ثبت نام قذافی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جممهوری آتی این کشور را تأیید کرد.

ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری لیبی تا ۲۲ نوامبر و انتخابات پارلمانی تا هفتم دسامبر آینده ادامه دارد.

کمیساریای عالی انتخابات لیبی در هفتم نوامبر جاری ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی این کشور را آغاز کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 192 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.