مهتاب قدس نشت گاز ۴ نفر را در یکی از روستاهای کاشان مسموم کرد - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، مهدی دلاوری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و استفاده شهروندان از وسایل گرمایی اظهار داشت: استفاده از این وسایل به دلیل عدم به کار بردن نکات ایمنی باعث اتفاقات ناگواری شده است.

وی با بیان اینکه گاز دی اکسید کربن می‌تواند باعث مرگ یک انسان شود، ابراز داشت: در اثر نشت گاز در یکی از روستاهای کاشان چهار نفر از اعضای یک خانواده مسموم شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه این افراد دچار گازگرفتگی و با علائمی همچون تنگی نفس، سردرد و استفراغ روبرو شدند، تصریح کرد: خوشبختانه با کمک بهورزان و انجام فوری اقدامات پزشکی این چهار نفر از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

وی افزود: شهروندان باید از ایمنی دودکش سیستم گرمایشی خود اطمینان داشته باشند.

دلاوری همچنین با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون بر علیه بیماری کرونا در سطح منطقه کاشان با قدرت در حال انجام است، گفت: تاکنون از مجموعه همشهریان بالای ۱۲ سال کاشان ۷۴.۵۲ درصد از مردم دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۷.۹۶ درصد همشهریان کاشان نیز دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با افزایش روند واکسیناسیون در منطقه کاشان شاهد خروج از وضعیت نارنجی به زرد بوده‌ایم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 177 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 21 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها