مهتاب قدس کلاهبردار فروش اکانت بازیهای رایانه ای در فارس دستگیر شد - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: در پی شکایت شهروند شیرازی مبنی بر اینکه یک نفر در فضای مجازی با اغفال فرزند ۱۲ ساله‌اش، اکانت یک بازی رایانه‌ای که بیش از ۵۰۰ هزار تومان قیمت نداشته را مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال فروخته است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: فرزند شاکی در یکی از بازی‌های رایانه‌ای با فردی که خود را نوجوان ۱۵ ساله معرفی کرده بود، آشنا و وی با صحبت‌های دروغین اقدام به فروش یک اکانت بازی رایانه‌ای به قیمت ۱۰۰ میلیون ریال به این فرد می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: با توجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی صورت گرفته، مشخص شد متهم با ایجاد اکانت‌های نامعتبر و جعلی بازی‌های رایانه‌ای اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا این فرد را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند، افزود: برای اینکه فرزندان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، نیاز است که والدین بر فعالیت‌های سایبری آن‌ها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند نظارت کافی داشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان فارس از مردم خواست تا در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک و یا مجرمانه در فضای مجازی، آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در میان بگذارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها