مهتاب قدس امروز جهان با پدیده‌های شوم افراط و توهین به مقدسات مواجه است - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی بازدید از کلیسای مرکزی شهر ملبورن و دیدار با شخصیت‌های مسیحی از رویکرد سازنده و برادرانه جامعه مسیحیت برای تعامل با جهان اسلام و همفکری برای ترویج صلح و رواداری قدردانی کرد.

وی افزود: نیاز امروز بشریت احترام متقابل به عقاید و برائت از افراط گرایی و دامن زدن به مسائل پیش ما افتاده‌ای که قطعاً باید از سوی نخبگان ادیان الهی پیگیری و نسبت به رفع آن اقدام شود.

امام جمعه ملبورن گفت: متأسفانه امروز جامعه جهانی با پدیده‌های شوم نفرت پراکنی، افراط و توهین به مقدسات مواجه است درحالی که پیروان ادیان باید در شناسایی دشمنان و عوامل ضدتقریب هوشیارانه عمل کنند.

حجت الاسلام وحیدی با اشاره به جایگاه مهم مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ایجاد پل میان ادیان و فراهم‌کردن زمینه تعامل و مکالمه، تاکید کرد که اسلام دین محبت و برادری است و متکی بر اصول احترام، کرامت انسانی و عدالت اجتماعی و برابری می‌باشد.

وی تاکید کرد: در عصر حاضر باید مراقب نسل جوان باشیم و اجازه دهیم دشمنان وحدت و عناصر افراط به بهانه مذهب و آزادی افکار جوانان و جامعه را مسموم و از آنان به عنوان ابزار سیاسی و توطئه استفاده کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : دین و آیین تاريخ : 9 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها