مهتاب قدس برنامه قرآنی «محفل» به عقلانیت و معنویت توجه می‌کند - مهتاب قدس

حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص برنامه قرآنی محفل در گفت‌وگو با مهتاب قدس گفت: تولید برنامه قرآنی «محفل» با هدف معرفی استعدادهای قرآنی و تشویق جامعه ایرانی به انس با قرآن و معارف اهل بیت صورت گرفت نشان داد که این توان و خلاقیت در جریان انقلابی و برنامه سازان متدین و متعهد وجود دارد.

وی ادامه داد: این برنامه در حالی که به عمق عقلانیت و معنویت توجه می‌کند به جذابیت‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌ها می‌پردازند و برنامه‌ای را در تراز علاقه مندی نسل جوان و نوجوان تولید کرده است.

حجت الاسلام حریزاوی بیان داشت: همت جمعی از برنامه سازان که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، شبکه سه سیما و سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه‌ای را در حدود شش ماه ساخته و تولید کردند حاکی از یک پشتوانه نظری و جدیت عملی است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در دیداری که کارکنان حوزه هنری با رهبر معظم انقلاب داشتند جدیت این نسل انقلابی مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت. این جدیت در تولید این برنامه، برگزاری جشن‌ها و تولید انیمیشین، فیلم، سریال و سایر محصولاتی که در تبلیغ نوین وجود دارد را شاهدیم. جریان تبلیغ اصیل کشور و مدیریت تبلیغی و فرهنگی مشغول نوسازی و نو آفرینی است.

وی گفت: از طرف جریان دینی و مبلغین فرهیخته و برجسته و کسانی که دغدغه فرهنگ و برنامه سازی در چنین حوزه را دارند از سازندگان و شرکت کنندگان در این برنامه قرآنی تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام حریزاوی با بیان در خواستی خطاب به مدیران فرهنگی گفت: استدعا دارم که مدیران فرهنگی کشور برای فرهنگ این گونه هزینه کنند. در برخی موارد شاهد هدر رفت منابع فرهنگی هستیم. فرهنگ در نو آفرینی نیاز به تقویت داشته و خیلی از روندهای فرهنگی در حوزه‌های مختلف برنامه سازی و بازآفرینی محتوا نیاز به بازنگری دارد.

وی در پایان با تقدیر از دست اندرکاران برنامه قرآنی محفل گفت: از همه مدیران تقاضا دارم الگویی که مورد توجه بنیاد سپهر سازمان تبلیغات و برنامه سازان صداوسیما است مدنظر قرار دهند تا شاهد خلاقیت‌های بیش از پیش با حفظ اصالت‌ها باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : دین و آیین تاريخ : 3 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.