مهتاب قدس تکریم مهمانان «مهمونی ۱۰ کیلومتری» تکریم شرافت، حقیقت و عدالت است - مهتاب قدس

حجت الاسلام علی سرلک پژوهشگر حوزه دین و خانواده در گفتگو با مهتاب قدس، غدیر را نقطه تلاقی انسان با خدا بیان کرد و اظهار داشت: غدیر از طریق امیرمومنان (ع) نقطه روبرو شدن انسان با عظمت توحید و یگانه پرستی است.

وی افزود: در این روز هر کسی هر کاری که می‌تواند انجام دهد و عظمت این روز را برای خود و دیگران تداعی کند کار بزرگی انجام داده است به همین خاطر از جمله اقدامات زیبایی که تصمیم گرفته شد و در حال نزدیک شدن به این برگزاری این رویداد بزرگ هستیم برپایی جشن «مهمونی ۱۰ کیلومتری» غدیر است.

سرلک بیان کرد: برگزاری این جشن بزرگ امسال از مسیر شرق به غرب پیش بینی شده است اما سال گذشته این مراسم از جنوب به شمال و در خیابان ولیعصر برگزار شد که امیدوار هستیم امسال با تدابیری که اندیشیده شده مشکلات احتمالی از جمله ترافیک و مسائل پیرامونی آن بسیار کم باشد و مردم در این ازدحام جمعیت با مشکلی مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: لازم است تاکید شود هر فردی به هر میزان که می‌تواند در خدمت رسانی به مهمانان حاضر در این جشن از توزیع شیرینی، طعام و شربت گرفته تا اهدای هدیه و برپایی موکب از هیچ خدمتی دریغ نکند چرا که تکریم غدیر، تکریم شرافت، حقیقت و عدالت است.

سرلک در پایان گفت: بنده نیز اگر تهران باشم به همراه اعضای خانواده در این مراسم شرکت خواهم کرد تا حظ معنوی و لذت نورانی را از جشن «مهمونی ۱۰ کیلومتری» داشته باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : دین و آیین تاريخ : 4 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.