مهتاب قدس نخستین هیأت های عزاداری برای شهدای کربلا توسط بانوان برپا شد - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، وحید ملتجی دبیر همایش دومین دوره مهتاب قدسواره هوای نو در نخستین روز از نشست‌های تخصصی برگزیدگان مهتاب قدسواره هوای نو که در هتل ارم برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: نشست امسال با عنوان نقش بانوان در آینده هیأت برگزار می‌شود. سه مدل برنامه در مدت این دو روز ارائه خواهد شد که یکی از بخش‌های برنامه‌ها مربوط به کارگاه‌های آموزشی است که در چهار بخش ارائه می‌شود.

وی افزود: بخش دوم جلسات با عنوان مطالبه گری برگزار خواهد شد. امسال چهار جلسه مطالبه گری طراحی شده و از چهار مسؤول فرهنگی دعوت به عمل آمده تا با حضور در این همایش به سوالات ارائه شده پاسخ دهند. امروز در خدمت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هستیم.

ملتجی گفت: سومین اقدام بخش ارائه است، چند هیأت که در حوزه فرهنگی فعالیت موفق دارند در این بهش اقدامات خود را ارائه می‌دهند تا بیان کنند چگونه و با چه روش و شیوه‌ای توانستند موفق شوند.

دبیر همایش دومین دوره مهتاب قدسواره هوای نو با تاکید به جایگاه مهم بانوان بیان داشت: جایگاه بانوان برای همه روشن است و آغازگر هیأت و هیأت‌های نخستین شکل گرفته را می‌توان گفت بانوان بودند که در سوگ شهادت شهدای کربلا به مرثیه خوانی پرداختند. زنان نقش مهمی در فضای آینده دارند و در فضای آینده آنچه که مشخص است حضور بانوان در جامعه رو به تصاعد است و لازم است برای آن برنامه داشته باشیم از این رو لازم دیدیم هیأت رنگ و بوی بانوان را داشته باشد.

وی در ادامه گفت: در هیأت داوران و برگزیدگان این نکته بسیار لحاظ شد و در این سال‌های اخیر هیأت مردانه بود و برای رسیدن به نقطه ایده آل زمان می‌برد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : دین و آیین تاريخ : 5 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.