مهتاب قدس امنیت لازمه رسیدن به توسعه اقتصادی است - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در آئین معارفه سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز امنیت همه چیز یک کشور است و چیزی واجب‌تر از این مفهوم نداریم زیرا اگر کشوری امنیت نداشته باشد هیچ چیز ندارد.

وی با بیان اینکه کشورمان با هجمه‌های جنگ‌های شدید به لحاظ جنگ‌های نرم و رسانه‌ای روبروست و بارها گفته شده جنگ رسانه‌ای دشمن فوق‌العاده خطرناک‌تر و پرقدرت‌تر است افزود: جنگی که اکنون برای کشورمان است جنگی ترکیبی همه جانبه بوده که از جنگ سایبری تا تحریمی را شامل می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرزهای طولانی، تفاوت‌های فوق العاده در حوزه قومیت‌ها و ترکیب‌های مذهبی و فاصله زیاد شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و توسعه‌ای استان با سایر نقاط از ویژگی‌های امنیتی این منطقه است تصریح کرد: خدمت کردن در این استان هم به لحاظ ارج و منزلت و هم به لحاظ پیچیدگی و حساسیت یک توفیق است.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های امنیتی سیستان و بلوچستان شاخص‌های قابل قبول است، تصریح کرد: هر روز که می‌گذرد انقلاب ما تنومندتر و با صلابت تر می‌شود.

مدرس خیابانی افزود: مرزهای طولانی سیستان و بلوچستان به اندازه چند کشور اروپایی است که فارغ از نگاه امنیتی می‌توان از آن بهره‌برداری اقتصادی داشته باشیم.

گفتنی است، در پایان این نشست محمد هادی مرعشی تکریم و علیرضا مرحمتی به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان معرفی شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 257 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.