مهتاب قدس جمهوری اسلامی پیشگام در عرصه علوم برتر دنیا است - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در یادواره شهدای بسیج اقشار شهرستان آزادشهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: مردم صبور و شکور ایران اسلامی یکی از بزرگترین تحولات تاریخ بشر را با رهبری امام خمینی رقم زدند و بساط استکبار را در هم شکستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان انقلاب اسلامی ایران را یک معجزه دانست و افزود: خداوند معجزات خود را برای هدایت بشر متناسب با نیاز زمان می‌فرستد.

وی توضیح داد: در زمان حضرت موسی (ع) سحر و جادو ابزار مهم جبهه طاغوت بود، ساحران از علم خود سوء استفاده کرده مردم را از دین خدا منحرف و به بافته‌های ذهنی خود سوق می‌دادند تا بتوانند از مردم سوء استفاده کنند از این روی خدا حضرت موسی را با معجزه عصا فرستاد تا تمام سحر آنها را ببلعد.

گرزین ادامه داد: در زمان حضرت عیسی (ع) ابزار قدرت جبهه کفر علم و دانش پزشکی بود لذا با قدرت پزشکی افکار مردم را در دست گرفته و با خود همراه می‌کردند از این روی خداوند معجزه حضرت عیسی (ع) را شفای بیماران صعب‌العلاج و زنده کردن مردگان قرار داد و به این ترتیب بساط فتنه گران جمع شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در زمان پیامبر گرامی اسلام آنقدر استفاده از بیان، نطق و ادبیات رایج و موثر بود که بزرگترین جبهه رسانه‌ای ادبی پیش از ظهور پیامبر در دست جبهه کفر وجود داشت.

وی بیان کرد: جبهه باطل بیان بسیار مقتدر و احساسی داشتند و با بیان ساحرانه خود عقل مردم را می‌ربودند به همین دلیل خدا بزرگترین و ماندگارترین معجزه خود که قرآن است را بر پیامبر نازل کرد و به این ترتیب بساط جبهه باطل در هم پیچیده شد.

گرزین با تاکید بر این مطلب که هیچ سلاحی برنده‌تر از تبیین نیست افزود: اگر بخواهیم دنیا را متوجه اشتباهات خود کنیم تبیین بهترین راه است.

وی تصریح کرد: در زمان پیش از انقلاب دنیا را به دو بلوک غرب و شرق تبدیل کرده بودند و هیچ کشوری بدون اجازه آنها حق نفس کشیدن نداشت اما در چنین شرایطی امام که فردی متدین انسان شناس و شجاع بود قیام می‌کند و فریاد نه غربی نه شرقی را بلند کرده و حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهد به همین دلیل انقلاب ما یک معجزه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: از همان روزهای آغاز پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی با ترور بزرگترین شخصیت‌های علمی مذهبی، جنگ تحمیلی و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها تلاش کردند انقلاب را به شکست بکشانند اما انقلاب ما هرگز شکست نخورد و امروز یکی از کشورهای تاثیر گذار و پیشگام در عرصه علوم برتر دنیا هستیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 243 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها