مهتاب قدس مردم ایران در حماسه ۹ دی استقلال خود را به جهان نشان دادند - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، محمدصادق کوشکی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در لامرد، گفت: دشمنان در مورد جمهوری اسلامی حرف‌هایی زده‌اند که شنیدن دارد و آنها به دنبال براندازی ایران اسلامی هستند.

وی افزود: دشمنان بارها گفته‌اند که در سال ۸۸ فضایی را در ایران بوجود آوردیم و تحریم‌هایی را علیه ایران انجام دادیم که ایران را ساقط کنیم اما به نتیجه نرسیدیم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: صهیونیست‌ها می‌گویند ایرانی‌ها را از سال ۸۸ پی در پی تحریم کردیم اما تأثیری نداشت و تلاش زیادی کردیم و ستون پنجم را از درون مردم علم کردیم تا مردم جان به لب شوند و برای نابودی ایران این سناریوها را اجرا می‌کردیم.

وی افزود: صهیونیست‌ها می‌گویند هسته‌ای و تمام عرصه‌های فعالیت‌های دانشمندان هسته‌ای ایران را تعلیق کردیم، و دانشمندان را اخراج کردیم فردو تعطیل می‌شود، آب سنگین محصول پرقیمت فروش صنعتی داشت چوب حراج زدند و زیر قیمت درعمان فروش کردند.

کوشکی ادامه داد: به گفته آنان، برای نابود کردن توان هسته‌ای و غرور ملت ایران در تأسیسات هسته‌ای بتون ریزی شد و سانتریفیوژها را از مدار خارج کردند تا غرور ایرانی را بشکنیم.

کوشکی گفت: اما آنچه مهم است باید بدانند که انجام کارهای خرابکارانه، اراده ما را دوچندان کرد و باعث شد اورانیوم غنی شده بیشتری را دسترسی داشته باشیم. وی افزود: دشمنان می‌گویند، ایران‌ها متخصص رویشِ از خاکسترند و باید ایران هسته‌ای را بپذیریم و اینکه بخواهیم از آنها هسته‌ای را بگیریم نمی‌توانیم.

این تحلیل گر مسائل بین المللی اضافه کرد: مقام امنیتی صهیونیسم‌ها می‌گویند هر وقت ضربه زدیم مقاومت ایرانی‌ها قوی‌تر شد.

کوشکی گفت‌: مرکز موساد در اربیل عراق شناسایی و مورد هدف قرار گرفت که به اذعان دشمنان در زمان شهید سلیمانی چنین ضربه‌ای نخوردیم، هر جا ضربه‌ای زدیم رویش اتفاق افتاد و قوی‌تر شدند.

وی افزود: طی دو ماه از نه ماه اغتشاشات، بیش از سیصد تیم ترور را از مراکز امنیتی شناسایی کردیم و این خیلی ساده اندیشی ست که دعوای انتخابات است.

کوشکی گفت: مردم در حماسه ۹ دی به همه گردن کلفت‌های خارجی گفتند که اجازه نظارت و دخالت به شما را نخواهیم داد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: اسفند ۹۸ دستکش به ما ندادند و سه ماه بعد دانشمندان کیت‌های تشخیص کرونا را ساختند و به المان و اتحادیه اروپا فروختیم.

وی گفت: این روزهای ایام الله است و این فرایند ادامه دارد و ملت ما تصمیم گرفته است که این پرچم برافراشته شود چراکه هیچ ملتی به راحتی به رفاه دست پیدا نکرده است.

وی افزود: با همت ملت ایران هر ناممکنی را ممکن می‌کنیم و مشکلات را پشت سر می‌گذاریم و منجی ملت هیچ شخصی نیست.

کوشکی یادآور شد: همانطور که امام فرمودند انقلاب مدیون من نیست، مدیون ملت ایران است، جنگ نیز مدیون ملت ایران است و پشت سر گذاشتن تحریم‌ها مدیون ملت ایران است و هرچی به دست آورده‌ایم مدیون اعتماد به خدا و توجه به توانایی‌های خودمان است.

وی گفت: ما مأموریت داریم دنیا را برای منجی اصلی آماده کنیم همه ما سختی‌ها را تحمل می‌کنیم که دنیا با رهبر اصلی آشنا شود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در امتداد این مقاومت مشکلات این روزها را پشت سر می‌گذاریم و زمینه ساز برای ظهور منتقم و خونخواه همه شهدا باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 207 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 30 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها