مهتاب قدس بررسی مجدد جهت احداث گورستان در آبسرد و کیلان ضروری است - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، خلیل محبت‌خواه، صبح شنبه در ️نشست بررسی مشکلات شهرهای کیلان و آبسرد که با حضور سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شریف دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، مدیرعامل شرکت‌های آب و فاضلاب استان تهران، توزیع برق استان، شرکت آب منطقه‌ای تهران، مدیر کل بنیاد مسکن، مدیر کل منابع طبیعی استان تهران، رئیس جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان شهرستان دماوند در سالن جلسات شهرداری آبسرد برگزار شد اظهار داشت: در خصوص موضوع احداث گورستان در شهرهای آبسرد و کیلان، باید استعلامات لازم اخذ شود، اما احداث گورستان برای هر شهر به صورت جداگانه زمان بر خواهد بود.

محبت خواه گفت: چندین نشست در این خصوص با حضور شهرداران و رؤسای شورای اسلامی دو شهر برگزار شد، اما تاکنون نتیجه مدنظر حاصل نشده و این امر نیازمند مطالعه جامع و بررسی مجدد است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص تداخل اسناد دولتی و ساکنین در کیلان نیز بیان داشت: در این رابطه اصلاح هندسی صورت گرفته و موضوع در حال پیگیری است.

وی در مورد درخواست زمین با هدف فضای ورزشی بیان داشت: اداره راه و شهرسازی در صورت ارائه درخواست توسط سازمان ورزش و جوانان، همکاری لازم را در زمینه واگذاری زمین به متولیان امر خواهد داشت.

محبت خواه بیان داشت: موضوع تخصیص زمین با محوریت میوه و تره بار و مجتمع بین راهی در حیطه اختیارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد و پیگیری لازم از این طریق صورت خواهد گرفت و نگهداری از راه‌های فرعی و روستایی بر عهده راهداری و نگهداری از آزادراه‌ها و راه‌های اصلی بر عهده راه و شهرسازی است و پروژه محور آبسرد، کیلان چندین سال متوقف شده بود، اما با تمهیدات و تخصیص اعتبار، این پروژه در حال انجام است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 182 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 18 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها