مهتاب قدس تسریع واگذاری زمین برای اجرای طرح های اشتغالزایی در خانمیرزا - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، غلامعلی حیدری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خانمیرزا با بیان اینکه این شهرستان تازه تأسیس است، اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای استقرار دستگاه‌های اجرایی و ساخت مسکن، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و طرح‌های اشتغال زایی باید آزاد سازی شود.

وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری باید آزادسازی زمین را در شهرستان خانمیرزا تسریع کند، عنوان کرد: ساخت مسکن موجب افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ایجاد اتاق فکر در این شهرستان را ضروری دانست و ادامه داد: افراد نخبه، صاحب‌نظر، دانشگاهی و معتمد باید در این اتاق فکر عضو شوند و راه حل برون رفت از مشکلات و توسعه استان را بررسی کنند.

حیدری با بیان اینکه جذب منابع اعتباری و تسهیلاتی باید تسریع شود، افزود: مدیران باید اعتبار جذب شده را در محل خود هزینه و از برگشت اعتبارات جلوگیری کنند.

وی به ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: این مهم باید در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف را اولویت کاری مسئولان استان عنوان کرد و افزود: به منظور تأمین آب پایدار شرب، کشاورزی و صنعت باید با وحدت، همدلی و همراهی تمامی مردم، مسئولان فعالیت کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 183 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 24 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.