مهتاب قدس تلاش برای ایجاد بزرگترین شهربازی جنوب شرق کشور در یزد - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، حجت الاسلام سید محمدناصر حیدری شنبه شب در نشست خبری روسای کمیسیون های شورای شهر یزد با اشاره به سرانه پایین تفرجگاه و بوستان در یزد اظهار داشت: در صدد ارتقاء این سرانه هستیم و تلاش ما ایجاد بزرگترین شهر بازی جنوب شرق کشور است.

وی عنوان کرد: به نظر می رسد با همراهی و همکاری بخش خصوصی و انجام اقدامات لازم برای زمین، مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد اما این موضوع هنوز نهایی نشده است.

سخنگوی شورای شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سبک زندگی ناسالم که اکنون در جامعه حاکم شده است، بیان کرد: اگر بخواهیم سبک زندگی سالم داشته باشیم، فقط و فقط خدا می تواند برای آن دستورالعمل بنویسد.

حیدری تاکید کرد: اینکه بخواهیم امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه تعطیل کنیم، فاجعه است و جامعه «به من چه، به تو چه» مطلقا معنا ندارد.

وی در بحث فرهنگی باید با تمام قوا به میدان اسلام بیاییم و همه موارد را باید در کنار هم بپذیریم و به آن عمل کنیم.

سخنگوی شورای شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد زمین های وقفی نیز بیان کرد: اتفاق خوبی در این زمینه در حال وقوع است و تلاش ما، چاره اندیشی برای زمین های بلااستفاده است.

طرح تفضیلی و طرح جامع شهری یزد در حال بازنگری است

رئیس شورای شهر یزد نیز در این نشست اظهار داشت: شبهه ای در مورد شعار مسجدمحوری شورای شهر یزد وجود دارد اما این شعار به معنای ساخت مساجد جدید نیست بلکه به معنای سپردن مدیریت محله به مساجد است.

غلامحسین دشتی در مورد طرح تفضیلی و طرح جامع شهری یزد نیز بیان کرد: این طرح‌ها در حال بازنگری است اما هنوز نهایی نشده و تا نهایی شدن آن، طرح‌های قبلی را ادامه خواهیم داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 180 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 12 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها