مهتاب قدس راه ارتباطی ۵۰ روستا در ارومیه مسدود است - مهتاب قدس

ارسلان شکری در گفتگو با مهتاب قدس در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: تنها در شهرستان ارومیه و در منطقه صومای برادوست راه ۵۰ روستا بر اثر بارش‌های شدید مسدود است که طی ساعات آینده و با تلاش راهداران این محورها نیز بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: با وجود فعالیت شدید سامانه بارشی در آذربایجان غربی هیچ محور اصلی در استان مسدود نیست و تردد در کلیه محورهای شریانی و اصلی برقرار است.

شکری با اشاره فعالیت سامانه بارشی در استان آذربایجان غربی خصوصاً در مناطق جنوبی استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: با وجود بارش‌های اخیر در استان تمام محورهای اصلی و شریانی استان با همت و تلاش شبانه روزی راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی باز و تردد کامل در آنها برقرار است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: محورهای شهرستان‌های ارومیه، سلماس، خوی، چایپاره، چالدران، نقده، اشنویه، تکاب، شاهین دژ و مهاباد از جمله مهمترین محورهای استان را شامل می‌شود که عملیات برف روبی طی ۲۴ ساعت گذشته در آنها انجام شده است.

شکری افزود: برف روبی در مناطقی مثل ارومیه – سرو سنگین گزارش شده و در برخی از محورها نیز عملیات برف روبی خفیف و به صورت نمک پاشی و جلوگیری از یخ زدگی محور بوده است.

وی اظهار کرد: راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان و ۶۸ راهدارخانه ثابت و سیار به صورت شبانه روزی حضور دارند و راه‌ها استان را بر حسب اولویت راه‌های اصلی و فرعی و میزان تردد بازگشایی می‌کنند.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی از هم وطنان گرامی نیز درخواست کرد: از ترددهای غیر ضروری در جاده‌ای اجتناب کرده و در صورت ضرورت حتماً از طریق شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان آخرین اخبار وضعیت راه‌ها و شرایط جوی را رصد نمایند و حتماً وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی مجهز کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 18 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها