مهتاب قدس پیگیری تقویت زیرساخت‌ها و تسهیل در امور صنعت در استان همدان - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه با خانه صنعت، معدن و تجارت همدان، گفت: برخی از فعالان اقتصادی که به دنبال کار و کوشش نیستند و می‌خواهند راه چندین ساله را یک‌شبه طی کنند، به فعالان اقتصادی که با زحمت مشغول فعالیت هستند ضربه می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه ستاد تسهیل این است که هرکجا قانون و دستورالعمل کارگر نیست، قانون تسهیل را اعمال کند تا روان‌سازی صورت گیرد، تصریح کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، واحدهای تولیدی و پرونده‌های فعالان اقتصادی را تک به تک بررسی و مشکلات و موانع آن‌ها رفع اثر می‌شود.

قاسمی فرزاد یادآور شد: دولت با تمام توان در کنار فعال عرصه اقتصادی قرار خواهد گرفت و از آنها حمایت و پشتیبانی می‌کند.

رویکرد ما به کارگیری جوانان فعال در رأس امور است

استاندار همدان با تاکید بر اینکه هرکدام از واحدهای تولیدی مشکل خاصی در زمینه تولید داشته باشند، با رجوع به ستاد تسهیل، رفع موانع خواهند شد، خاطرنشان کرد: رویکرد ما به کارگیری جوانان فعال در رأس امور است، تا بتوانند مسائل را با قوت جوانی و ریسک‌پذیری که اقتضای جوانی است حل و فصل کنند.

وی با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌ها و تسهیل در امور صنعت در استان به طور جدی پیگیری خواهد شد، گفت: بر بانک‌ها تکلیف کردیم که در راستای جذب اعتبارات برای تقویت صنعت، معدن و تجارت استان اقدام کنند.

قاسمی فرزاد افزود: فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان استان مورد حمایت قرار خواهند گرفت؛ چراکه ارزش افزوده دارند و بر پایه علم، خلق ثروت می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 194 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 24 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها