مهتاب قدس گناه سکوت خواص در فتنه ۸۸ کمتر از به وجود آورندگان آن نبود - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور پیش از ظهر پنجشنبه در سخنرانی مدرسه فیضیه که به مناسبت یوم الله نهم دی با حضور تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س)،طلاب و برخی مسئولان استانی برگزار شد، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی نمادی از رسوایی غرب و غرب گرا است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آثار آیت‌الله مصباح نیز چراغ راه حوزه‌های علمیه و نسل‌های آینده است، افزود: به تعبیر رهبر انقلاب آیت الله مصباح یزدی خلاء آیت الله مطهری را در جامعه پر کرده بودند و پاسخگوی نیازهای جویندگان علم در زمینه مدنظر بودند.

وی با تاکید بر اینکه نظام سلطه در تقابل با نظام جمهوری اسلامی از هر امکان و ابزاری بهره برد تا کشور را از پای درآورد، ادامه داد: فعال‌سازی جریان‌های ضد انقلاب به اشکال مختلف ۱۷ هزار شهید ترور را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که خود سندی بر جنایات گسترده دشمن بر ملت فهیم ایران بوده است.

ذوالنور با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی از ابتدای انقلاب با برنامه‌ریزی گسترده توسط غرب به مردم کشور تحمیل شده است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد جنگ هشت ساله و نابرابر از همه طرف برای ایران خسارت‌های عجیبی را به کشور در زمینه‌های مختلف وارد کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از ابزار اینترنت در بسترهای مختلف فضای مجازی همراه با صرف هزینه‌های میلیاردی خوراک مسموم به‌صورت خاموش به جان نسل جوان انقلاب داده است، افزود: تضعیف بنیان‌های اعتقادی ارزشی دشمن بر ضد کشور ما فعال شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مورد هجوم قرار دادن مردم با استفاده از بهانه‌ها و سوژه‌هایی که ذهن آنها را درگیر می‌کرد، ادامه داد: گناه سکوت بعضی از خواص ما در زمان فتنه ۸۸ کمتر از به وجود آورندگان فتنه نبود.

ذوالنور با بیان اینکه عرصه انتخابات می‌تواند باعث افزایش سرمایه ملی با حضور دشمن شکن مردم باشد، گفت: دشمن نیز با به‌کارگیری و استفاده از تمام امکانات خود را برای شکست کشور در عرصه انتخابات فعال کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب با بصیرت و فرزانگی در مقابل این حرکت دشمن ایستاد و الحمدلله کشور با تدبیر ایشان به سلامت از این فتنه عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم با دیدن دروغ‌های سران فتنه از رسانه ملی از فتنه‌گران به تنفر آمدند، افزود: اگر فتنه ۸۸ با پشتیبانی غربی‌ها نتوانستند اهداف شوم خود را محقق کنند، به علت وجود رهبری جامع الشرایط، فرزانه، انقلابی، شجاع روانشناس، بی باک و ایستادگی ایشان بود که حرکت دشمن را با شکست روبرو کرد.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: بصیرت مردم انقلابی نیز همراه رهبر انقلاب بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 184 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 30 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها