مهتاب قدس ۲ مدرسه خیر ساز در شهرستان لامرد به بهره برداری رسید - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، دبیرستان دخترانه خیرساز «برادران بدیعی» با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع در شهر لامرد افتتاح شد.

این مدرسه خیرساز که توسط «حاج قاسم و حاج سلیمان بدیعی» طی دوسال و در دو طبقه ساخته شده، شامل ۱۴ کلاس درس، بخش اداری ومدیریت، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه، و اتاق بهداشت می باشد.

همچنین مدرسه خیرساز شهید حیدری نیز در روستای لشکان شهرستان لامرد یکی دیگر از مدارسی بود که امروز توسط مسئولین افتتاح شد.

احمد انصاری رئیس اداره اموزش و پرورش لامرد در حاشیه این مراسم در گفت و گو با مهتاب قدس، گفت: مدرسه شهید حیدری لشکان یک مدرسه ای است که جز طرح توسعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این سه کلاس با زیربنای ۱۰۰ متری ساخته شده است تصریح کرد: این مدرسه خیرساز با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال و در قالب طرح توسعه، و ساخت سه کلاس می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش لامرد افزود: ۳میلیارد ریال آن را خیر محترم اقای طاهری و ۱ میلیارد ریال آن را دهیاری، و اهالی روستای لشکان هزینه کرده اند.

انصاری ضمن تشکر و قدردانی از همه خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: پیشینه خیرین لامردی در ساخت و ساز بناهای خیر ازجمله مدرسه و مکان های آموزشی ستودنیست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 234 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها