مهتاب قدس ۹۸ درصد ابلاغات قضایی در فارس الکترونیکی است - مهتاب قدس

به گزارش مهتاب قدس، علی مؤمن حسین پور با بیان اینکه دادگستری فارس در ارزیابی‌های ماهانه اغلب در رتبه اول تا سوم جدول میزان ابلاغات الکترونیک نسبت به کل ابلاغات قرار دارد، گفت: دانش فنی همکاران و آموزش‌های ارائه شده برای بهره بهتر همکاران از ابلاغ الکترونیک زمینه استفاده افزایش تعداد ابلاغات در استان را فراهم کرده است.

وی افزود: اطلاع رسانی مناسب به مراجعان و برشمردن مزایای استفاده از ابلاغات الکترونیک نیز باعث شده است که دریافت ابلاغات به صورت الکترونیک مورد استقبال مردم استان قرار گیرد.

حسین‌پور با بیان اینکه پیش از شروع رسمی طرح ابلاغ الکترونیک در کشور فارس طی یک طرح آزمایشی با همکاری وکلا و کارشناسان داوطلب ابلاغات الکترونیک را آغاز کرد، گفت: می‌توان فارس را مهد شکل گیری ابلاغات الکترونیکی در کشور دانست.

معاون قضائی، فناوری و برنامه ریزی دادگستری فارس مزایای عمده‌ای از جمله حذف ابلاغات سنتی با هزینه‌های مختلف، عدم الصاق ابلاغ به درب منازل و حفظ شأن و کرامت افراد و همچنین عدم وجود مشکلات ایجاد شده به لحاظ تغییرات آدرس مخاطبان ابلاغ و دسترسی آسان به سایت ابلاغات از سراسر جهان دانست.

او افزود: کاهش هزینه‌های مادی و معنوی اجرای این طرح است و دادگستری فارس تمرکز ویژه‌ای در راستای اجرای بیشتر و کامل‌تر این طرح دارد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها اتباع بیگانه دارای پرونده امکان دریافت الکترونیکی ابلاغات را ندارد که با توجه به تکثر این اتباع در استان فارس و تعداد پرونده‌های این افراد باعث شده است به درصد ابلاغات الکترونیک استان لطمه وارد شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 184 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها